پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید فرماندهان و مسولین ناحیه مقاوت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید فرماندهان و مسولین ناحیه مقاوت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/10/19

در راستای تحقق منویات پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد نیشابور در مردمی سازی، نقطه زنی و شبکه سازی در حوزه فناوری ، جمعی از فرماندهان و مسولین ناحیه مقاوت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای مستقر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای تحقق منویات پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد نیشابور در مردمی سازی، نقطه زنی و شبکه سازی در حوره فناوری ، جمعی از بازدید فرماندهان و مسولین ناحیه مقاوت بسیج نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور  و شرکتهای مستقر بازدید کردند.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، در ابتدای این جلسه با تشریح حوزه فعالیت های مرکز رشد فناوری نیشابور در توسعه زیست بوم فناوری و نواوری و ارایه گزارش عملکردی از حوزه فعالیت های صورت گرفته در این این مرکز رشد به معرفی شرکتهای فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد نیشابور پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه بسیج به توسعه نوآوری و فناوری در شهرستان و حضور مسولین و فرماندهان محترم بسیج سازندگی در این جلسه، درخواستهایی در خصوص تکمیل و توسعه زیرساختهای موجود در مرکز رشد نیشابور با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه که جمعی از فرماندهان و مسولین ناحیه مقاوت بسیج نیشابور به ویژه حوزه علمی و سازندگی حضور داشتند مهمترین مسایل پیش روی توسعه زیست بوم فناوری نیشابور و تعامل و همکاری بیش از پیش با مرکز رشد فناوری نیشابور در تکمیل زیر ساختها و نیز حمایت از شرکتهای فناور و دانش بنیان مورد گفتگو قرار گرفت .

همچنین خاطر نشان می نماید ، در ادامه بازدیدی از شرکتهای فناور نیک فناوران کیان شرق، ابر زیر ساخت خیام،ی جو داده خیام و طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد مستقر در مرکز رشدنیشابور نیز صورت گرفت .

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.